فرماندار مهريز: انتخاب احمدي‌نژاد نشانه ظلم‌ستيزي مردم ايران است
یزدفردا: فرماندار مهريز گفت: انتخاب احمدي‌نژاد به عنوان رئيس جمهور از سوي مردم ايران نشان داد كه اين مردم در راه تحقق عدالت و مبارزه بي‌امان با ظلم و بيداد سر از پا نمي‌شناسند.

احمدعلي زارع‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا اظهار داشت: حماسه حضور باشكوه مردم مهريز در انتخابات 22 خرداد بيعتي ديگر با ولي‌ امر مسلمين و برائتي از دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود.
وي افزود: نتيجه اين انتخابات بار ديگر نويد نصر و پيروزي ديگري را رقم زد و بار ديگر برگ زريني در كتاب تاريخ شكوهمند انقلاب اسلامي را به ثبت رسانيد.
فرماندار مهريز با اشاره به تبعيت مردم مهريز از فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر حضور گسترده و حداكثري در انتخابات دهم بيان داشت: انتخاب احمدي‌نژاد و راي به رئيس جمهور مكتبي نشان‌دهنده اين است كه مردم اين شهرستان نيز به تبع مردم سراسر كشور در راه تحقق عدالت و مبارزه بي‌امان با ظلم و بيداد سر از پا نمي‌شناسند و بر هر تاريكي و ناپاكي خواهند تاخت.
زارع‌زاده حضور بي‌سابقه مردم نجيب و عدالت‌خواه مهريز در نادرترين و سالم‌ترين انتخابات تاريخ انقلاب اسلامي را ثبت گام‌هايي دانست كه چهار سال پيش در راستاي حركت به سوي جامعه عادلانه مهدوي برداشته شده است و آرا مردم مهريز به رئيس جمهور مكتبي خط بطلاني است، بر تمام فريادها و نعره‌هايي كه اين روزها گوش ملت نجيب ايران را آزار مي‌دهد.
فرماندار مهريز ضمن تقدير و تشكر از شهروندان مهريزي به خاطر حضور پرشور و شعور انتخابات از مردم اين شهرستان دعوت كرد به پاس اين پيروزي و شكرانه عظيم الهي به جاي تحصن، اغتشاش و بي‌نظمي نماز شكر به پا دارند.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا